למה הנשים עדיין לא יכולות להזמין נערי ליווי ב-2017


לגברים יש שירותי ליווי כפרי ובכל העולם. להומואים זה הכי נגיש וישירה, ורק חברותיי ואני נותרות מקופחות. הם רק רוקדים, כלל מדליקים אתה , מתפשטים לא עד הסוף ואחר על מנת הולכים. גם אני מוכן צריך לצלצל לחברה המעסיקה גברים המשמשים כבני לוויה, אחרת נותנים שירותי סוג מבחר בתשלום לנשים




אין שוויון בקרב רבים נשים לגברים. לא ציין הקיפוח, קחו מנהלת בכירה ומנהל בכיר, ותגידו לי מי אתה מרוויח יותר. מצוינת במשהו וינטאג' ובקלות, כמו שירותים לשעות הפנאי, יש הבדלים. כשגבר רוצה לשמור על יחסים, ואין לו מישהי באותו רגע, אחרת שהוא הרחוק בנסיעת העבודה או רווק בליל הרווקות האחרון שלו, הם יכולים תועלת משירותיה של אשת שעשועים אקרובטית יפת גוף שתגיע לשעה ותעשה כל שיבקש. בקושי הכל.

היום אפשר לבחור והמגוון רק הולך וגדל. על מנת יכול להיות כמעט כ האפשריות, המין, הצבע, הגיל, עם פירסינג או בלי, מקועקעת אחרת שעירה, רזה או שמנה, בלונדינית או ג'ינג'ית, רק תבחר.

מה איתנו, הנשים? פעמיים בחיים שלי זכיתי להסתכל מחזה של גבר רוקד ומתפשט בו זמנית. רק מהן היתה הפעם שהגיעו לביקור כפרי להקת הצ'יפנדיילס האמריקנית. זה היה שווה. הם היו חתיכים אחד מני רבים אחד, בדיוק כמו אורז פרסי מעולה.

הפעם השנייה היתה במתכונת מצומצמת במועדון בתל אביב. הם רק רוקדים, כלל מדליקים אותך, מתפשטים לא עד הסוף ואחר על מנת הולכים. גם אני יהיה רוצה לצלצל לחברה שמעסיקה נערים אחרת גברים המשמשים כבני לוויה, אחרת נותנים ביצות חדרי אמבטיה מבחר בתשלום לילדות, ולא רק לגייז.

יש לא מעט אתרי אינטרנט אינטרנט המציעים את מרכולתם ברבגוניות רבה, אז למה לי לא יכול להיות נערה מתבגרת ליווי? אחד שיבוא אליי הביתה, יקבל 250 שקל ואולי מצוינת תשר, ויעשה מה שאבקש, בלי לחקור אותי איפה נולדתי, מה עשיתי בצבא, ובלי שארגיש לא נוח אחרת מה הוא יחשוב עליי אחרי.

לא מכירה גבר שיודה שהשתמש בשירותיה של נערת ליווי

בא לי להזמין דומה הביתה בדיוק כשיתחשק לי, בלי להיות חייבת לו, בלי שידבר. שיעשה את העבודה ויילך. הדרך אישי אני יהיה מעדיפה להשתמש בדבר באמיתי ולא באבזרים מגומי קשיח אחרת סיליקון. אין בדיוק כמו התחושה הטבעית.

בשל עובדה זו, אני יהיה יודעת שלרוב הנשים אין לב להגיד אחרת לשים בכתב את זה, אך אין ספק אני מוכן מודה שהייתי רוצה להתנסות בשירות כזה. אני יהיה לא בעד להרכיב אותו מהרחוב. שמעתי שביפן, אשה יכולה רק לקבל את השירות די בקלות, לרוב מגבר פיליפיני, או אפילו יפני. ורק בישראל, משום מה, אין שירותי ליווי לילדות, או שאולי יש ואני לא יודעת על קיומם?

דבר נוסף שמטריד אותי בעניין הזה הוא, שאני לא מכירה גבר שיודה שהשתמש בשירותיה של נערת ליווי אחרת זונה. האם מישהי מכן מכירה כאלו שיצהירו ויאמרו, "כן אני אדם קבוע. משלם של ואחר על מנת לא רואה אותה. מקסימום מזמין אותה עוד פעם אחת"?

אני יהיה נתקל רק בתשובות בנוסח "בחיים שלי לא ניסיתי", "איכס, זה מגעיל אותי", "יש לי לגמרי בחינם כמה שאני צריך", "אני יהיה לא, אך אין ספק יש לי חבר שאין לו בעיה", "אני יהיה? מה השתגעת? לשלם על סקס?"

מה עם הקוראים הגברים, כל יחיד מכם ניסה? אני חושבת על אנשי ההייטק שטסים לארצות בדיוק כמו יפן, סין, אחרת טייוואן. הפיתויים על השוק כה רבים. יש חברת שחלק מתרבות האירוח שלהן כולל בחורה שתשהה במחיצתך בזמן שאתה הביקור.

ויש את אלה שטסים קרוב גדול יותר, למזרח אירופה. שמעתי שהן יפות ברומניה, ושבסנט פטרסבורג הן מחכות לטרף בלובי המלון.

אני מודה, אילו הייתי גבר, לא מאובטח שהייתי עומדת בפיתוי. השאלה היא אם היה עומד לי. אני חייבת לנסות, לפחות היה אחת.

מקור הכתבה : ynet יחסים ודייטינג

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שירותי ליווי אינטימי לאנשים החשובים